Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sommar osv

Publicerad 2010-06-03 17:50:21 i Allmänt,

Nu har vi fatt tillbaka det varma vadret som alla andra tycks ha haft en langre tid. Sitter for tillfallet ute pa hans balkong med iskallt vitt vin och leker ed spotify! Gott vin, tanker pa dig Jennie! Rod har jag blivit nu ocksa... Mannen star inne i koket och lagar finmiddag till mig, 1 timma ska det ta tydligen. Men jag klagar inte, han fyller pa mitt vinglad med jamna mellanrum, och solen ar fortfarande stekhet.
Idag aker mormor och morfar hit, men de kommer inte till Cambridge forens imorgon. Med de har vadret hela helgen sa tanke jag ta med dem till en mysig uteservering, har hela helgen ledig for att kunna spendera den med dem. Ska bli sa kul!
Blir lite bilder sa fort jag orkar ladda upp! De studer jag far over gar tll att leta lagenhet och langta efter 2 harliga sommarveckor med mina underbara vanner och familj hemma
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela