Emigranten

Den småländska kusten utforskas

This is England

Publicerad 2010-01-14 13:50:51 i Allmänt,

Ja, då har det börjat att regna då! Är inte fövånad, men det här fuktiga vädret har gjort mig trött i huvudet och jag sov lite extra nu på förmiddagen.Tog ävenett härligt bad efter det, ska bara försöka ta det lugnt idag.
Satt uppe med föräldrarna och pratade/drack vin igår igen, ett härligt sätt att koppla av på! Har även fått reda på att Matthew's bror (Simon Brint) är nära vän/har jobbat med Jennifer Saunders och Dawn French i över 30 år! Han är med i den återkommande sketchen om bandet "Raw Sex" och i flera andra musikprogram (Han är med i deras parodi på ABBA som Benny)

Nästa vecka ska jag i alla fall ut och söka jobb, på lördag ska vi gå ut hela familjen och jag ska även träffa en tysk aupair någongång framöver som jag pratat med. Allt är jättebra, men vädret kommer jag nog tröttna på lite :)

Som avslutning så vill jag hylla JuxJennie som idag fyller 20 år <3 Hoppas du får en fantastisk dag, så firar vi dig i sommar!

Kommentarer

Postat av: jenie

Publicerad 2010-01-14 14:52:15

hihi taack, ja i sommar får vi allt fira =)

Postat av: elle

Publicerad 2010-01-14 17:54:54

Absolut, vi får ha ett trefaldigt dunderfirande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela