Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Söndag och så

Publicerad 2010-01-03 16:43:21 i Allmänt,

Sitter här och dricker te, mamma, olivia och jag kom precis hem efter en lång promenad med hundarna. Har skrivit på projektet hela dagen (det jag menar när jag säger att jag pluggar), men sen efter maten så ska vi hem till Käll för en myskväll och säga hejdå till varann.. Bella åker tillbaka till Madrid på onsdag, Linda flyttar till Lund på torsdag och jag själv åker om en vecka (!!) Fick panik, trodde det var 2 veckor kvar.

Måste skriva listor och försöka få ner så mycket som möjligt i resväskan med bara 15 kg tillgodo... Jävla Ryanair.

Dagens fundering: Varför är Laila Bagge överallt just nu? Vart man än tittar, busskurer, tv, internet så har hon nästlat sig in med sin retuscherade kropp i ett sista desperat försök till kändisskap. Det är INTE okej med Nelly.com-modeller över 40. Hon och Madonna borde byta om till kjolar, scarfs, och gå på kaffe-rep stället!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-01-03 18:38:14

hon e ba 37 ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-05 22:34:57

HON är cool och snygg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela