Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Nyår 2009

Publicerad 2010-01-01 22:41:05 i Allmänt,

Wow, riktigt rolig kväll igår men var helt slut när vi kom tillbaka till lägenheten. Blev en spännande kväll som började med snygga danskar, fortsatte med fulla och läskiga brats och avslutades med trevliga killar från Skara i garderoben och killar som "ramlar" över en när man sitter i soffan oräkneliga gånger...
12-slager firade jag med viktor i alla fall då vi tappade bort varann med jämna mellanrum!

Tack gänget <3



Typ enda bilden på min klänning! Det blev champagne och chokladhjärtan innan vi gick



Viktor chillar och ser cool ut när alla andra springer runt


Jag och AnnaPanna



Rökpaus (Jennies min är oslagbar)



Jag och Jäntan



Svårt att bestämma sig för bara 1 rätt på hardrock



Bacon och ostburgare <3 Har en riktigt manlig mage



Vi hade det så himla mysigt!



Sen delade vi på en efterrätt som tog slut på några sekunder, helt allvarligt... Nytt rekord enligt servitrisen, jag är rätt stolt över oss!



Inne på trädgår'n! Fick betyget sådär men musiken blev bättre och bättre framåt natten när killarna blev jobbigare och jobbigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela