Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Ny helg!

Publicerad 2010-01-29 15:56:54 i Allmänt,

Idag så har jag varit på Primark med Tyfene och en av hennes andra franska kompisar (så du ser mamma, jag hör franska nästan dagligen i alla fall), det var suuuuper! Scorade 3 toppar för 20 pund, ca 220 kr!
Skona ska vi inte ens tala om, gick därifrån snabbt med pengarna i behåll. Har dock en känsla av att jag kommer återvända dit med nya pengar brännandes i fickan någon gång nästa vecka...
Anna, The ones, svarta, nitar och remmar, 13 cm klack, DE FANNS DÄR! FÖR 17 PUND!!

Ikväll blir det film och lugn, imorgon fika med Francine (äntligen så har vi en gemesam ledig dag) och sen åker vi till Suffolk där deras mormor och morfar bor. Övernattning där och sedan tillbaka hit på söndagen.

Dagens inköp:




Sniiigg skjorta!



Fin blus (jag har bestämt att våren ska komma nu.)

Fin oversize-blus som jag ska ha med skinny jeans, converse + brillor i vår



Sunkig bild på min nya hårfärg. Det ser mörkare ut än vad det är, men jag ska vänta med att färga det igen tills efter jag klippt mig. Satsar på att vara riktig blondin till våren!

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2010-01-29 19:10:48

tröjorna var riktigt sådär Julia aktiga!:D haha. Själv scorade jag en klänning, en tröja och en topp för 11 euro idag alltså cirka 110 kr ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-29 21:35:03

Köp dom till mig :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD::DD:D:D::DD::

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela