Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2010-02-14 20:35:45 i Allmänt,

Nu kanske ni undrar, vad gör Julia en dag som denna? Njuter, kan jag meddela. Denna dag har ägnats åt mig själv, för att jag är så tuff som flyttat till ett annat land, skaffat en hel del nya vänner, ett bankkonto, ett otroligt spännande jobb på en kändisresturang på mindre än 4 veckor! Jag har under dagen tittar runt på olika universitet över hela världen, i Los Angeles speciellt! Och varför inte? Jag är ju grym.
Nu ska jag och min annanas/champagne/ mörka chokladpudding göra oss bekanta med soffan och ännu en faktastisk Fred Astaire-kväll!

En massa kärlek till mina närmaste <3

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-02-14 20:55:09

såg inte helt fel ut ;)..massa kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela