Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Efterlängtad kväll för mig själv

Publicerad 2010-08-03 00:36:30 i Allmänt,

Dricker rödvin, äter god ost och lyssnar på Eliza Dolittle (ny favorit med fantastisk röst, du kommer gilla henne pappa).

Börjat sortera rummet och packa ner mina saker inför sverige-resan på torsdag, imorgon kommer jag inte vara hemma och har sen bara onsdag dag att packa på... Har inte så mycket saker egentligen, går rätt snabbt att skjuta in allting under sängen så familjen kan använda rummet när jag är borta.

Min plan är att hålla mig vaken så länge som möjligt i några dagar nu och sen slockna vid 10 efter jobbet på onsdag eftersom jag måste gå upp vid 4 på torsdag...

Vi syns hemma allihopa, saknar er så mycket!


Kommentarer

Postat av: Jennä

Publicerad 2010-08-03 14:01:12

we miss you as hell! ses på fredag :D

Postat av: isabräll

Publicerad 2010-08-04 00:37:47

SES PÅ FREDAG!!!!

Postat av: elle

Publicerad 2010-08-04 00:42:03

See ya freeday! Och roadtrip :) YEY :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela