Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Fröken Järnros; SE HIT

Publicerad 2010-04-12 18:26:43 i Allmänt,

JuxJennie är en mycket upptagen student och går inte att få tag på emellan hennes studier, träning, kak-bakande, promenader, familjemiddagar, bloggande, städande, kalkon-ösande(?),så jag gör nu ett sista försök att dela med mig av min information till henne.

Hej Jennie. Jag kommer hem den 22:a april, nästa torsdag faktiskt! På fredagen har Anna tagit ledigt och vi tänkte tillbringa en förhoppningsvis solig dag i vackra Kungsbacka för lite shopping och lunch. Du har ju skola och sådant tråkigt så jag förstår om du inte kan, men det hade varit utomordentligt trevligt om du kunde komma till onsala och dela med dig av ditt sällskap för en kvällspromenad och lite skräpmat tillsammans med oss? Om detta låter lockande så hade jag uppskattat ett enkelt "Ja." på msn.

Med förhoppningar att återse er alla snart <3

Kommentarer

Postat av: Jenne

Publicerad 2010-04-12 22:28:31

Haha, jag har tagit åt mig budskapet! Ursäkta min inaktivitet på msn, det är allt kakbak som hindrar mitt msn:ande ;)

Postat av: Jewliah

Publicerad 2010-04-12 23:34:04

haha bra <3 då syns vi snart mihwi

Postat av: bräll

Publicerad 2010-04-13 08:46:30

HAHHA, jennie är så übermodern! Hon kan bara nås inom bloggvärlden.

Postat av: Jewliah

Publicerad 2010-04-13 12:20:55

vi har våra bästa studer här ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela