Emigranten

Den småländska kusten utforskas

VMA

Publicerad 2009-09-14 14:13:08 i Allmänt,

Eftersom jag hade skola, och inte kunde stanna uppe till halv 6 och se på mtv music video awards, så fick jag nöja mig nu med att se det på mtv.se så fort jag kom hem!
Lite roligt var det väl, men jag snabbspolar mig förbi alla tråkiga och stannade endast för när Robert Pattinson och de andra presenterade en ny förlängd trailer av "New Moon", när Muse gjorde sitt framträdande, och väntar också på att få höra Death Cab for Cuties nya singel som ska ha premiär någon gång under programmet...

Matthew Bellamy (sångaren i Muse) har gett lite konkurrens till Pattinson, med sin underbara och speciella röst! Men än så länge så ligger Twilight-stjärnan först på listan "hade- kastat- mig- över- honom- utan- att- tveka- och- lämnat- mitt- liv- bakom- mig- för- att- bo- med- honom- i- ett- strandhus- vid- medelhavet"!





Är jag löjlig? Nej, jag har bara stora drömmar!

En annan som kanske borde få en plats på listan är Russell Brand? Charmig, rolig och brittisk!
Han gjorde ett bra jobb som programledare! Speciellt när ingen amerikan förstår hans skämt.







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 17:02:52

Första två inte snigga. Russel <3 KEWL.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela