Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Turande i Helsingborg

Publicerad 2009-09-19 13:35:05 i Allmänt,

En sak som är rätt populärt här är att tura mellan Helsingborg och Helsingör, och speciellt alla studenter brukar passa på att utnyttja de bra erbjudanden som kommer med det! Så jag testade på i torsdags med några ut klassen, ACE link hade bra priser, en trubadur och allt =)

Kanske blev lite för mycket, med det var kul i alla fall! Dock gjorde jag av med aldelles för mycket pengar...


       

       

       

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela