Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Min vardag

Publicerad 2009-09-15 13:27:09 i Allmänt,

Hemma igen, hade härligt nog bara en föreläsning idag! Diskussionsämnet dagen i ära var det helt fantastiska programmet "Svenska Hollywoodfruar" och Anna Anka. En speciell människa... ÄLSKAR programmet!

http://celebglitz.com/36184/Celebrity-Gossip/anna-anka-wife-of-paul-anka-arrested-for-domestic-battery.aspx - Tack Isabelle för denna länk! Man måste ju uppdatera sig om hennes nervsammanbrott som vi visste skulle komma =)

Jag är annars riktigt nöjd med den kurs jag valt, och det är oftast intressant och rätt kul att gå till skolan för en gångs skull! Mycket på grund av en bunt härliga klasskamrater som gör det roligare!
Så tack Tom, Christian och Josefine!

Nu ska jag äta något, och sen bege mig till Ängelholm för att hälsa på min syster och hennes barn! Var för längesen nu






Och här har vi Campus Helsingborg!


Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2009-09-15 21:05:24

mkt fint inlägg. Jag måste säga att du håller på att gå om juxjennie ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela