Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Koffeinkick!

Publicerad 2009-09-29 12:05:25 i Allmänt,

Yees, sitter här i skolan nu förvånande nog. Börjar inte förens 13.15, men tänkte vara extra duktig och skriva lite på mitt projekt innan! Det gick åt helvete, har ingen insperation alls, och att läsa om Kissies kärlek till sig själv är mycket mer intressant... Dessutom så börjar en ny säsong av the Hills idag!





Nu ska jag återgå till att stirra på det lilla jag skrivit och ha dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela