Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sjuk.

Publicerad 2009-10-02 15:57:49 i Allmänt,

Sov i 13 timmar inatt, trodde inte att en dag i vårmarker skulle göra mig bättre så jag stannade hemma. Känns som om jag sluddrar fast på tangenterna istället? Har ont i bihålorna så sitter här och kisar, men det hjälper inte, för varje gång jag gör minsta rörelse så får jag den där blixtsmärtan i huvudet...

Men det är ju bara en förkyldning, eller hur? Så tänkte jag när jag drog på mig halva min garderob och gav mig ut i det iskalla men soliga vädret för att köpa mjölk och ladda upp med soppor. Är helt slut nu. Stackars Olivia som får stå ut med mig ikväll, köpte godis för 50 kr till henne så det känns lite bättre i alla fall =)

Ska strax häva mig upp, bli halvt blind av huvudvärken och masa mig ner till stationen för att möta henne... SYND OM MIG!

Varför är jag inte mer som blondinbella?

Kommentarer

Postat av: B

Publicerad 2009-10-02 16:34:58

Du får liksom tänka "blondinbella" hela tiden så kanske du får lite av hennes energi. Jag tror förresten att du smitta mig för jag är heelt slut..typ städade lite i rummet o packade och nu känns det som att jag är redo för en natts sömn..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela