Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Myys

Publicerad 2009-10-20 21:03:46 i Allmänt,

Ledig idag igen, men gick till campus igen för att göra klart mitt arbete! Fick nästan klart det, men fick inte tag på någon lärare för att kunna lämna in det, så jag blev arg och gick. Ska bara skriva conclusion imorgon så är jag klar :p

Åkte sen till Ängelholm för att spendera lite tid med min syster och syskonbarn! Åt god middag och myste framför My little pony!
Nu är jag hemma igen och ska se på lite serier och dricka upp min chai latte! Goowtt

Ska bli skönt när den här veckan är över...

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2009-10-21 11:13:11

Precis då har du bara det STORA provet att se fram emot=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela