Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Jag hatar nya word.

Publicerad 2009-10-19 18:43:01 i Allmänt,

Även om jag är ledig den här veckan så måste jag komma ner hit till campus för att fixa det sista på mitt projektarbete, detta eftersom jag inte har word på min dator. Problemet är att jag inte fattar det här word 2007 över huvud taget, det SUGER! Jag har 2 helt tomma sidor i mitten av arbetet som jag inte får bort, då förstörs allting.. Sen när jag skulle göra sidonummer så får jag upp alla siffror på samma papper.
Ska det vara så här svårt? Jag har ju gått teknik ffs!

Det är snart kolsvart här utanför, och eftersom jag är helt själv här i datorsalen så lyssnar jag på deathcab med! Riktigt mysigt faktiskt! Nej, snart kommer jag ge upp (för jag känner ju mig själv) och gå hem för att äta kycklingsallad!




ÄngelHEOLM som mitt projektfanskap handlar om.

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2009-10-19 21:01:28

Instämmer helt, UT MED VISTA!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 22:37:10

ÄLSKAR word 2007! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela