Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Helgen i Gôttehborg

Publicerad 2009-10-11 13:04:10 i Allmänt,

Det är söndag, och ikväll så ska jag ge mig hemåt igen! Känner att jag fått väldigt mycket gjort på mitt projektarbete för en gångs skull! Sjöng singstar och hade myskväll med mamma igår, och idag ska jag försöka hinna med att träffa pappa och Isabelle innan jag åker.. Innan hon åker :(

Hade en jättetrevlig kväll hos Jennie i fredags med, och det var så skönt att samla alla =) Roligt att vi verkligen försöker och anstränger oss, för oavsett vart vi åker nu så fick vi den här härliga kvällen tillsammans!














(den bjuder jag på, så att ingen kan tycka att jag är orättvis med hemska bilder)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-11 17:34:48

Man ser dig ju inte ens xD

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-10-11 20:14:17

nej, men alla mina hakor! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela