Emigranten

Den småländska kusten utforskas

En helt vanlig onsdag

Publicerad 2009-10-14 13:36:09 i Allmänt,

Bestämde mig för att sova länge idag, behövde det tror jag! Så nu sitter jag här med mina keso-mackor och lyssnar på p3 :) Det känns väldigt hemma för mig, eftersom vi alltid gör det hemma hos min mamma på helgerna.

Idag ska jag plugga järnet! Inte för att jag har så mycket andra planer framför mig, men det är speciellt viktigt idag! Har nått jävla role-play imorgon och jag är Chile... Nåja, tänkte också lägga in en sista ansträngning på projektet eftersom det hade varit jätteskönt att ha det klart 1 vecka för tidigt!

Mitt enda problem egentligen är att jag är oförmögen att koncentrera mig mer än 1 timma i taget. Så jag kör på belöningssystem. Om jag pluggar 1 timma, så får jag se på ett Heroes-avsnitt, och sen pluggar jag 1 timma till osv!

Kan även avslöja att jag ska kolla in lite planer inför våren som innebär att jag kommer LÄMNA SKÅNE!! Men bara för några månader, sen kommer jag såklart tillbaka :) Har ju inte ens vart i malmö än kom jag på!

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2009-10-15 00:12:10

Yey, välkommen till klubben för oss som har varit Chile. Lycka till ;)

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-10-15 15:03:28

haha tackar! det var en väldigt tråkig upplevelse ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela