Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dagen efter-dagen

Publicerad 2009-10-18 19:36:23 i Allmänt,

Wow, har verkligen inte gjort någonting idag. Inte så konstigt med tanke på att jag kom hem efter 3 inatt, så jag har sovit bort det mesta av dagen endå!
Var på Josefins inflyttningsfest igår i alla fall, och jag hade jättekul! Vi drog vidare till något ställ som hette Zoo bar? Himla bra musik och roliga människor, fram tills att vi såg att 30+arna kom in och började flörta med alla småtjejer... Så var det dags att gå! Jag och Christian avslutade kvällen på 7eleven med lite nattmat med, och allt var verkligen lyckat! 

Denna veckan kommer bli fruktansvärt tråkig, då jag inte har några lektioner alls :P Dock ska jag lämna in projektet på onsdagen så jag kommer nog vara en del i skolan i alla fall. Hade kunnat vara i Onsala hela den här veckan om det inte vart för att jag har en presentation av projektet på fredagen, och sen har jag bara ungefär 20 kr kvar på kortet!

Får väl nöja mig med att se klart på alla Heroes säsonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela