Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Mot skåne!

Publicerad 2009-11-24 11:59:43 i Allmänt,

Spenderar en rätt stor del av min tid på tåg, i alla fall blogg-tid! Helgen har varit mycket angenäm, gått upp 2 kg på 6 dagar = lyckad familjetid. Not to worry, min studentbudget kommer se till att jag gå ner dubbelt så mycket igen :P Ska bara lämna väskorna i lägenheten sen så ska jag springa nertill campus för en 3 timmar lång föreläsning! Känner att jag håller på att dra på mig en förkylning med..

Igårkväll så lyckades mamma och jag få tag på biljetter till New Moon (vet inte hur, tillfällig sinnesförvirring bland alla 14åringar)! Den var riktigt bra, med vissa bättre skådespelare och vissa sämre! Rob var inte med så mycket så jag fick tid till att reflektera över storyn, musiken och lite annat (men när han var med... OJ) De har lyckats rätt bra med filmerna hitills, men jag gillar nog den första bättre, och kommer nog alltid föredra böckerna! Har börja störa mig lite på Bellas velighet nu...


Kommentarer

Postat av: Niels

Publicerad 2009-11-24 12:52:14

Vem är gristrynet i bakgrunden?

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-11-24 16:27:12

ingen viktig!

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-11-24 17:32:26

VAA FAAN, diss mot JAKE!! han är väl viktigast!? speciellt i scenerna utan tröja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela