Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Lördag

Publicerad 2009-11-28 18:10:33 i Allmänt,

Gud vad jag älskar helgen, sov till 2 idag! Lyckat, jag vet, det enda jag gjort mer är att tvätta och handla..

Ikväll blir det kyckling till middag, som jag ska avnjuta med cola för en gångs skull! Dricker inte läsk ofta alls, och inte mycket cola heller. Detta är för att jag föredrar cola i glasflaska, och jag kan inte vara den enda som gör det eller? I burk så smakar det metall, och i plastflaska så blir det blaskigt, ljummet och smakar.. plast och kemikalier. Men när jag köper cola så är det i en iskall glasflaska och så ska det vara en citronskiva och isbitar till <3



Ljuvligt...



Lördagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela