Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Urk

Publicerad 2009-12-04 13:37:24 i Allmänt,

Gjorde misstaget att äta frukost samtidigt som jag såg på Fringe... Idag ska jag plugga och sen så blir det fredagsmys i Ängelholm!

Haft väldigt konstiga drömmar i någon månad nu, både mardrömmar och konstiga saker! Inte konstiga, konstiga, mer vanliga saker som att jag är 9 år igen och går igenom mitt gamla hus, men när jag vaknar upp så är drömmen på något sätt klarare än andra drömmar och jag har en sån konstig känsla i kroppen! Inte glad, inte arg, inte nöjd eller ledsen, bara konstig...

Nåja, igår var vi på en utställning om tunneln som ska gå igenom hallandsåsen som var rätt intressant! På eftermiddagen så besökte vi ett stål-företag, det var mindre intressant och jag förstod faktiskt inte varför vi skulle gå runt och titta på hur man formar stål. Vad har det med environmental strategy att göra?
Jag låter den mest skånska skåning jag känner (Josefin) demonstrera vad vi tyckte om det:



Make no misstakes, det här var ingen Svennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela