Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Skånska för nybörjare

Publicerad 2009-12-29 18:38:08 i Allmänt,




Åh vad jag saknar Helsingborg och mina vänner där! Vi hade himla roligt ihop och jag vill definitivt åka ner dit och hälsa på i sommar för en liten reunion! Måste öva mer på min skånska med (går lätt när man pratar med Josefin).

P.s - Gud vad jag saknar Fem myror är fler än fyra elefanter, det bästa barnprogrammet jag växte upp med. Tittade fram tills jag var 10 år även om de är för barn som ska lära sig bokstöver och siffror. Dessutom så var Eva den sötaste kvinnan enligt mig, önskade att hon var min syster eller mamma.. (Förlåt mamma/olivia/andrea/linnéa.)

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2009-12-29 19:09:00

Fem myror är fler än fyra elefanter in my <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela