Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Nostalgi

Publicerad 2009-12-08 22:55:52 i Allmänt,

Sitter här i Ängelholm igen eftersom jag har varit barnvakt ikväll! Linnéa och Dennis är på julbord, men det har gått jättebra, de slocknade efter 7 faktiskt! Har en fin julgran brevid mig med <3
Har fortfarande lite ont i halsen, så det blir att ta det lugnt resten av veckan med, men inte så jobbigt då jag endå bara ska plugga och börja packa nu.. Konstigt, känns som att jag precis flyttade hit!

Tänkte bjuda på lite bilder ifrån de senaste åren för att muntra upp migsjälv och er!




Vi hade jättekul på balen i maj 2009

Likaså valborg samma år!



Den mest eländiga bilden på mig någonsin.. Sommarlustvägen, sommaren 2007?



Fettiskväll i Onsala någon höst för flera år sen! Bara jag som lägger märke till förändringar av mina frisyrer/hårfärg än kläder som alla andra?



Första försöket gick inte så bra..



Sen så :D Sthlm 09



Födelsedagsfirande på Hardrock under våren 08!



Mer Sthlm!



Vem säger att vi inte var kreativa under våra formgivningslektioner!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-12-09 08:38:00

<3

Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Publicerad 2009-12-09 12:26:13

Fin blogg du har! :D



Kika gärna in min blogg när du ändå är i farten ;)

Postat av: jänni

Publicerad 2009-12-09 16:41:32

åh kreativitet! längtar till söndag!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela