Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dag 2

Publicerad 2009-12-07 16:47:33 i Allmänt,

Sov skitdåligt eftersom jag fick jätteont i halsen inatt, vaknade upp minst 15 gånger. Var dock uttråkad för att jag varit hemma och försökt bli frisk hela helgen, så när det sket sig så blev jag arg och gick ut på stan! Jag hjälpte josefin med lite julklappar och handlade lite mat som jag ska ha i veckan (1 liter mjölk, 6 ägg, 2 apelsiner, halstabletter och 1 paket skumtomtar).

Nu ska jag äta middag och sen så har jag bokat bastun här i huset från kl 18-20 <3 Hoppas det hjälper mig att slappna av, har ont i kroppen efter min promenad idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela