Emigranten

Den småländska kusten utforskas

YES!

Publicerad 2009-08-12 16:19:37 i Allmänt,

This is it! Fick reda på att jag kom in på min linje idag (Introduction to Environmental Strategy) :D Det är nu jag kan börja blogga på allvar! 1a september så ska jag infinna mig på Helsingborg campus för upprop.
Eftersom jag inte fått mitt svar innan, så ringde jag för att höra efter vad som skulle hända, vilket ledde till att jag satt i telefon med studierektorn för mitt program, en jättesöt äldre man vid namn Torleif som hjälpte mig med allt! Så tack Torleif!

Nu har jag rätt mycket att göra, men ska börja med att skicka iväg mitt antagningsbesked till min hyresvärd på Vallgatan, och ta reda på inflyttningsdatum osv.
Någon som kan hjälpa mig att hitta till biblioteket?

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till kulturkalaset i götet! Först blir det Apocalyptica, senare "Skrattfest med Magnus Betnér, Özz Nüjen, Marika Carlsson med flera", och sen ska jag fira min flytt till det förlovade landet <3


Kommentarer

Postat av: din vän och blivande skåning efter nyår, rebecca

Publicerad 2009-08-13 15:59:49

GRATTIS MIN DARLING!!!

Postat av: daniela

Publicerad 2009-08-13 16:34:17

härligt, grattis till dig. kram

Postat av: StefanWeei

Publicerad 2009-08-13 16:40:43

Sugen på en ny blogglayout?



http://stefanweei.blogg.se/2009/july/kopa-bloggdesign.html



Kolla in!

Postat av: Nisse

Publicerad 2009-08-13 17:31:18

Grattisgrattis!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela