Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sorority Life on Facebook

Publicerad 2009-08-15 19:12:26 i Allmänt,

Jäh, har ägnat dagen till att spela facebook-spel (bli gärna min "granne" på FarmVille så jag kan köpa gård!). Tänkte avrunda med en Ben&Jerry glass sen med, blogglivet är för jobbigt!

Igår började jag ta fram flyttlådorna och packade i lite tråkiga/nödvändiga saker en stund, sen åkte jag in till Kungsbacka och mötte upp Anna och Käll. Eftersom Käll åker iväg för att studera så blev det en liten avslutningskväll på Rumpan med Källs vänner! Hade det himla trevligt måste jag säga!





Käll fick en öl över sig, Anna fick mycket uppmärksamhet, och jag blev bjuden på teguila shots! (vilket inte brukar sluta så bra, men det gjorde det den här gången)





En ny favorit att räkna in i familjen, denna Pink Mojito fick mina smaklökar att jubla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela