Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Hardrock Café

Publicerad 2009-08-17 13:48:21 i Allmänt,

Nu har jag då skaffat mig mobild bredband ifrån 3, för fint ska det va! Har suttit här och jämnfört priser och hastigheter (vilket är svårt då jag inte vet riktigt vad som är snabbt och inte?). Men jag tror att jag lyckades rätt bra, fick ett rätt bra erbjudande för 199kr i månaden! Men de första 3 månaderna är gratis <3 We like. Dessutom så har de grymt bra täckning har jag hört!

Annars så ska jag packa nu i veckan eftersom jag jobbar i helgen. Sen flyttar jag! Börjar att närma sig väldigt snabbt nu...
Igår så var vi i alla fall inne på kalaset igen för att se på RixFm-festival, men det regnade, så vi gick till Hardrock och åt istället. Gud vad gott det vaar!



Anna och Viktor!




Vikkan på Hardrock




och bloggerskan såklart





Min ljuvliga Twisted Mac (kyckling, makaroner med smält ost och vitlöksbröd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela